Tema: Re: baidares Dubysa
Autorius: boruziukas
Data: 2009-05-05 13:10:09
plaukem pernai, kad ir kokie veplos butumem, niekas neapsiverte jei
specialiai to nenorejo :)
buvo kelios vietos, kur kiti persinese, bet dauguma praplauke, net
neapsitaske
Man per rami upe, srove silpna labai pasirode, vietomis gylis isvis kokiu 15
cm buvo, per smeli iremes
Plaukiant teko matyt, kad ir visai mazus vaikus plukdosi (kokiu 5 metu) ir
nieko - visi gyvi sveiki.