Tema: Re: baidares Dubysa
Autorius: G.K.
Data: 2009-05-05 07:32:47
As noriu atkreipti demesi jog pirma karta plaukiantis zmones (ypac moterys)
buna kiek sunerime del to kaip seksis kelione. Del sios priezasties neretai
net ir nedideli sunkumai zmogu isgasdina ir daugiau nebenori plaukti. Bet
cia aisku priklauso ir nuo zmogaus. Jeigu zmogus plaukia pirma karta, bijo
vandens, tai net ir patys nekalciausi apvirtimai gali labai isgasdinti.
Juolab, kad Dubysoje yra bent du slenksciai kuriuos praplaukti nesuslapus
yra neimanoma. Paskutinis ir pats didzausias slenkstis yra netoli
Seredziaus.
Vertimasis yra nuotykis jeigu tu nebijai vandens ir esi tinkamai pasiruoses.
Ir moraliskai ir techniskai. T.y. visi daiktai teisingai supakuoti ir sudeti
i baidare. Pirma karta plaukiantiems tos patirties butent ir truksta. Cia
labai svarbu kartu plaukianciu pagalba ir patarimai. Jeigu visa kompanija
plaukia pirma karta, tai tada tikrai yra nelengva.

Liemenes privalo duoti (isnuomuoti).

"gopas"  wrote