Tema: Re: baidares Dubysa
Autorius: G.K.
Data: 2009-05-04 21:36:28
Nera ten tie slenksciai tokie baisus. Manau jog juos visus galima
praplaukti. Tai priklauso nuo baidariu (kanoju) tipo, prikrautumo. Taip pat
priklauso nuo to ar vanduo nusekes ar nelabai. Paprastai pirmai kelionei
geriau pasirinktri lengvesne trasa, nes moterys neretai issigasta tu
sunkumu, nors jie ir nera labai jau baisus. Dar labai priklauso nuo to su
kuo plaukiat. Jeigu gera kompanija, kurioje yra patyrusiu baidarininku, tai
visada lengviau yra plaukti, nei vieniems pradedantiesiems.

"toots"  wrote