Tema: Re: Auto nuoma Sicilija (Trapani)
Autorius: Bronco
Data: 2013-04-28 21:39:13
On 2013-04-28 17:33, Povilas wrote:
> Todel ir pasidomejau ka gali kainuoti mini turai apie kuriuos mini
> daznas viesbutukas?

Nesidomėjau tokiais dalykais, todėl nieko negaliu patart. Sicilijoje
didžiausias privalumas yra būtent judėjimo laisvė. Pasiimi auto ir
važiuoji kur pats iš anksto susigalvojai ar kur akys veda. Čia Egipte
reik turus su apsauga imt, o ne tokiose vietose kaip Sicilija. IMHO.

> Plius - tos 4 dienas,kurias planuojame
> praleisti,noretusi nesukt galvos del visu auto draudimu + noresis ir
> vynelio paskanauti :)

4-ios dienos Sicilijoje yra niekingai mažai. Sicilija yra labai didelė
ir kalnuota sala, todėl iš vieno jos galo nusigaut iki kito kartais
reikia daug laiko (3-5 valandų, priklausomai nuo krypties). O jei dar
norisi ir pailsėt su vyno taure rankoje, tai jau geriau iš anksto
pasirinkite vieną ar du šalia esančius objektus ir tuo pasitenkinkite
pirmam kartui. Taip pat dėl auto klausimas, jei pasirinksite kelionę į
kokį Palermo (nors aš neįsivaizduoju ką ten veikt), tai geriau iš
Trapani į ten mint autobusu.

Žodžiu, jei parašytum konkrečiai kur ruošiatės važiuoti ir ką pamatyti,
gal ką patarčiau konkrečiau, nes Sicilijoje esu buvęs ne vieną kartą.
Tik patariu nesiblaškyti, nes lėksite liežuvius iškišę ir nepajusite
visai vietinio gyvenimo ritmo ir šarmo, kuriame ten ir yra visa esmė.