Tema: Re: Auto nuoma Sicilija (Trapani)
Autorius: eSSas
Data: 2013-04-24 15:22:50
On 4/24/2013 1:43 PM, Audrius K. wrote:

> Tu cia apie ka??

Na kaip apie ką - apie tą patį. "Pilnas draudimas" reiškia (tarkim) 1000
EUR frančizę. Draudimas "superpilnas" ją numuša iki 200 EUR, taigi
skirtumas tarp frančizių - 800 EUR. Tarkim Nr2 - nuoma atsieina 300 EUR,
o jos 40% pabrangimas bus 120 EUR. Taigi už pastarąją sumą nusiperki
draudimą 800 EUR, Ką aš žinau tokią "ramybės" kainą...

S.