Tema: Re: Auto nuoma Sicilija (Trapani)
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-04-24 09:10:01
On 2013-04-23 19:10, Bronco wrote:

> Aš apie jokius rezervus irgi niekad negirdėjau, tiesiog kreditinė
> kortelė turi leisti bent 1000 eur kreditą, bet kad ten tokią sumą
> rezervuotų (užrakintų nuo panaudojimo ar laikinai nuskaičiuotų), tikrai
> negirdėjau ir (ar) nepastebėjau.

Blogai ziurejai. Jei neimi PAPILDOMAI italijoje pilno draudimo
(iskaiciuotas "pilnas " draudimas kaip taisykle turi francize apie
1500Eu  :-)) ), tai rezervuoja iki 1500Eu uz maziausia kibira.  (1000eu
kredito daugeliu atveju neuzteks). Imant pilna draudima (kas pabrangina
auto nuoma apie 40%, daug kontoru pilna draudima leidzia pasiimti tik
prie langelio (inete net kainu nera...), rezeruoja apie 200Eu...   Jei
netiki, tai skaityk nuomos kontoru taisykles (hertz, avis, taip pat ju
vietiniu. Visu uzstato salygos labai panasios...)

Audrius K.