Tema: Re: Auto nuoma Sicilija (Trapani)
Autorius: Audrius K.
Data: 2013-04-24 18:03:32
On 2013-04-24 14:22, eSSas wrote:

> Na kaip apie ką - apie tą patį. "Pilnas draudimas" reiškia (tarkim) 1000
> EUR frančizę. Draudimas "superpilnas" ją numuša iki 200 EUR, taigi
> skirtumas tarp frančizių - 800 EUR. Tarkim Nr2 - nuoma atsieina 300 EUR,
> o jos 40% pabrangimas bus 120 EUR. Taigi už pastarąją sumą nusiperki
> draudimą 800 EUR, Ką aš žinau tokią "ramybės" kainą...\

Neteisingai mastai is principo.  Yra du variantai: arba imi draudima,
arba ne (t.y. zaidi rusiska rulete su visomis is to isplaukianciomis
pasekmemis). Draudimas su 1400Eu francize - cia tas pats, kaip ir
draudimo neturejimas. O zmogus galvoja, kad turi draudima ir auto gavo
uz pigiai.

Bet kur pilanas draudimas kainuoja, ir nemazai. Nuomojant svertimoje
valstybeje tau neiprasta auto visada yra didesne rizika, kad kazkas
atsitiks. Taip pat yra rizika, kad jau kazkas yra atsitike (prasukta
spynele, perbrezta kazkur ir pan). Kad tau priskaiciavo kazka suzinosi
tik po keliu savaiciu. Aiskintis gali ir nebepavykti arba buti per
brangu (juk neskrisi i kita europos gala del 300Eu).  Del to zmones,
noredami ramybes, ir ima pilna draudima (DEMESIO - BE FRANCIZES.
Uzstatas buna uz tai, kad gal grazinsi tusciu baku ar pan).   Taigi, cia
yra skirtumas tarp turejimo normalu draudima ir negalvojima apie
apibraizymus  ir pan sumokejus (100Eu ar pan ir daugiau nepatiriant
JOKIU nuostoliu) arba draudimo neturejima, is to sekanti galvos skausma
"kad kas kur neibreztu" ir pasekoje sumokejima kokiu 200-500Eu uz koki
nulauzta veidrodeli ar prasukta spynele (kas nuo taves praktiskai
nepriklauso)

Audrius K.