Tema: Re: Auto nuoma Sicilija (Trapani)
Autorius: Bronco
Data: 2013-04-23 15:22:43
On 2013-04-23 07:08, sig wrote:
> Nors panasi tema yra postu auksciau, bet nenoriu suplakt.
>   Kazkaip kiek keliavau vis nuomodavau is vietiniu be jokiu kreditkiu ir
> pan. ir neskauda galvos..
> Cia kiek pasiziuri didesnes kompanijos uz kibiriuka, kad ir su pilnu
> draudimu vos ne visur nori isaldyti ~1000eur...
> Nu zodziu pasidalinkit kas ten pabuvoja, kaip is ko nuomojot.

Buvau. Auto nuomojau. Dėl įšaldymo nieko nepasakysiu, nes kelionės metu
netikrinau kreditinės kortelės statuso. Bendras patarimas prieš
keliaujant yra pasikelti kredito limitą iki reikalingo lygio su atsarga
ir nesukt sau kiaušų dėl tokių dalykų.

O auto patariu rezervuoti iš anksto ir tiesiai iš normalios kontoros,
nes būtent Sicilijoje apturėjau nesmagumų, kai per brokerį užsakytos
auto Trapani oro uoste nebuvo, nors turėjau atspausdintą patvirtinimą.
Kažkokia klaida brokerio sistemoje leido man rezervuoti neegzistuojančią
auto ir vėliau (kai aš jau buvau lėktuve) atsiuntė rezervavimo
nutraukimą, kurio aš jau nebemačiau. O kadangi tuo metu auto nebuvo
įmanoma rasti NIEKUR (kažkokios buvo šventės ir dar NATO Libiją
sugalvojo bombarduoti būtent iš to oro uosto), tai smagiai po Siciliją
pasitrankiau taksais ir autobusais :) Normalią auto gavau tik
Sirakūzuose po keturių dienų. Nes iki tol buvo galima rast tik
prabangius džipus ir kabrioletus už 1200 eur savaitei ir brangiau.

Todėl nerizikuok, paimk auto iš anksto ir iš rimtos kontoros.