Tema: Re: Ką pamatyti Paryžiuje? :)
Autorius: ROOTS
Data: 2013-03-27 03:05:48
tai apskritai daug kur zjbsj maistas, tai kaip ir px tas dieviskas
prancuziskas maistas
ir ko cia isvis visi rasineja, skundziasi, giriasi - visur visko, visaip,
pilna ir nepilna, ko cia savo nuomones reiskia lochai
visiems tylet i nosinaite

"padugne"  wrote in message news:kit39r$bk0$1@trimpas.omnitel.net...

On Tue, 26 Mar 2013 22:09:43 +0100, ROOTS wrote:

> O as ka prasiau patarimo?
> Man beveik visi musu pasirinkti viesbuciai patiko. Ko tikejimos, ko
> norejom,
> ta ir gavom.

Tai ko tada skundiesi, t.y. ka apskritai norejai pasakyt? Toje pacioje
prancuzijoje pilna viesbuciu ir su kumpiuku ir su desryte ir su suriuku.
Ir su kiekviena diena vis kitos rusies bulkutem.

> Jei prancuziskos porcijos mazos, as gi nepradesiu makdonalde maitintis
> :D Laikas rist tema, nes jau i lankas nusisnekejom.

Kas yra "prancuziskos porcijos"? Ten kur valgiau, tai nei jos buvo mazos
nei ka.

--
kthxbai.