Tema: Re: Ką pamatyti Paryžiuje? :)
Autorius: Mudyla
Data: 2013-03-15 19:07:14
Is tikruju apie juodaodzius Paryziuje labai daug girdejau, bet ten
nuvaziaves ju beveik nemaciau, tai nezinau kur jus ju radot. :) Buvo po
keleta ikyriai pardavinejanciu eifelio bokstus bei laimes apyrankes prie
pagrindiniu objektu ir viskas. Siaip mieste ju beveik nemaciau.
Na didele ju koncentracija buvo tame didziausiame Blusu turguje, o tiksliai
tuose Gariunuose, kuri jie padare prie blusu turgaus. :)

P.S. jei eisit i ta turgu, tai praeikit visus dzinsu, batu ir t.t.
prekeivius, nes blusu turgus prasideda uz ju. :)