Tema: Re: Ką pamatyti Paryžiuje? :)
Autorius: alm
Data: 2013-03-16 10:58:28
Tai dar į Grande Arche la Defense užkilt reikia, ten dar antikvarinių
kompų muziejus yra jei domina.

Ir man Paryžiuje už vardintus dalykus labiau patiko La Géode (visai
gerai 3D filmus žiūrėt apie kokias Alpes kai nepasukęs galvos negali
matyt nieko išskyrus milžinišką ekraną) ir Musée de l'Armée (Armijos
muziejus).