Tema: Re: Ką pamatyti Paryžiuje? :)
Autorius: Mudyla
Data: 2013-03-14 15:37:13
Pries pora dienu grizau is 5 dienu keliones.
Feja beveik viska planavo ka veiksim tai gavosi taip:
Montmartro rajonas, kalnas ir Sacre couer - rajonas grazus, vaizdas nuo
kalno grazus, o i baznycia neverta eiti
d'Orsay muziejus - nelabai as gaudausi paveiksluose, bet 5 val praleistos
ten neprailgo :)
Eiffel bokstas - nelipom i ji, bet praejom po apacia bei paziurejom i ji is
kitos upes puses
Triumfo arka - isvis pasirode neverta demesio
Notre Dame katedra - buvom viduje, bet nei is isores nei is vidaus ispudzio
nepadare; siaip dar galima ir uzlipti i virsu bet nabandem
Louvre - pralekem gal per pora valanda, nes nera nieko ko nematem British
museum, tai paziurejom kelias parodas ir tada atsizymejom prie visu
svarbiausiu eksponatu (Mona Lisa, skulpturos bei Hamurabio kodeksas)
l'Orangerie - muziejus kuri aplanko pagrinde del didelio Monet paveikslo,
tai uzejom nes buvo pakeliui

Jei meno dar negana, tai galit uzeiti i Pompidou centra. Man teko ir ten
apsilankyti, nes buvo didziausia Dali paroda. :) Sitas daiktas tai tikrai
buvo vertas demesio, bet man atrodo uzsidarys kovo pabaigoje.

Pas mane kelione gavosi labai kulturine, bet visai patiko. :)