Tema: Re: Ką pamatyti Paryžiuje? :)
Autorius: ROOTS
Data: 2013-03-25 18:32:08
Skaityk dar karta:
Mazos porcijos.
Rytais(suprask pusryciai) tik visokios bandeles, pyragaiciai ir dzemai.

Ir visa tai ieina i prancuzu virtuve ar ne?

O apie kokybe toliau irgi parasiau biski.
Ir net dar parasiau apie darbo laika maitinimo istaigu.

Ir dar vistiek turiu jaustis ne i tema parases? Apie lenku virtuve?

"Gipsas"  wrote in message news:kiou93$fq5$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad ne apie pusrycius buvo kalba...Night'as parase - kad dievina
prancuzu virtuve..O tu ja ivardinai kaip bandeles su dzemu.