Tema: Re: Viesbucio rezervacijos atsaukimas
Autorius: ab
Data: 2012-03-27 14:43:15
Fuga wrote on 2012.03.27 12:34:
> Na, ne visada taip viskas vyksta.
> Man prieš porą metų viešbutyje Austrijoje per klaidą nuskaitė iš kortelės,
> nors realiai jau buvau sumokėjęs grynais.
> Po to, kai išsiaiškinom klaidą, man pinigus grąžino bankiniu pavedimu. Už
> pinigų įskaitymą bankas paėmė 2,32 EUR.

įskaitymas yra prognozuojamos išlaidos. Pvz. mano įstaiga neima visai už
įskaitymą (tame tarpe ir EUR).

Jūsų atveju, kadangi jie patys per klaidą nuskaitė, tai patys ir
prisiėmė pervedimo išlaidas (nors ko gero turėjo daryti pavedimą, kai
visus mokesčius sumoka siuntėjas).

Mano klausime buvo sąlyga, kad aš pats atsisakau viešbučio, tai tikėtina
(jeigu grąžinimas bus daromas pavedimu), kad visas išlaidas pripaišys
man... Nepaisant išsakytų optimistinių nuomonių, kažkaip man atrodo, kad
šitas variantas vistik yra įmanomas... Ypač jeigu galvoji, kad taip gali
nutikti ;)

P.S. užsisakiau kitą viešbutį, kur grąžinimo negali būti ;)

Sėkmės!