Tema: Re: Viesbucio rezervacijos atsaukimas
Autorius: Fuga
Data: 2012-03-27 12:35:15
Na, ne visada taip viskas vyksta.
Man prieš porą metų viešbutyje Austrijoje per klaidą nuskaitė iš kortelės,
nors realiai jau buvau sumokėjęs grynais.
Po to, kai išsiaiškinom klaidą, man pinigus grąžino bankiniu pavedimu. Už
pinigų įskaitymą bankas paėmė 2,32 EUR.

"ab"  parašė naujienų news:jkpvlt$ba3$3@trimpas.omnitel.net...

Korke wrote on 2012.03.26 17:43:

> neduodu bb nukirst, bet jei moki (jie pasiima is CC) tai ir grazina
> atbuliniu budu i cc be jokiu ten vykruntasu. Man nuskaite nuo CC,
> rezervacija prakabojo menesi, paskui nuskaiciavo, dar po dvieju menesiu
> sugrazino i kortele tiek pat (na kursas nors ir EUR ciut pakito) su
> prierasu GRAZINIMAS .......tas pats tekstas kur ir nuskaiciuojant su
> istaigos pavadinimu.....

Dėkui. Tą ir norėjau sužinoti.