Tema: Re: Viesbucio rezervacijos atsaukimas
Autorius: Korke
Data: 2012-03-26 17:43:14
On 2012.03.26 15:30, ab wrote:

> nu kaip aš įsivaizduoju:
> 1. Nuo mano kortelės nuskaito (nu sakykim rezervuoja, bet kažkada vis
> tiek nuskaito (skambinau į bankus, tai rezervacija būna max 14 dienų).
> 2. praeina mėnuo ir aš nusprendžiu atšaukti rezervaciją.
> 3. viešbutis sutinka man viską grąžinti.
>
> Šitoj vietoj man banko vadybininkai nieko pasakyti negalėjo ar yra koks
> atidirbtas mechanizmas, kad anuliuotų prieš mėnesį padarytą atsiskaitymą
> kortele... Jų nuomone, viešbutis turėtų grąžinti man tą sumą darydamas
> pavedimą. Kas tokiu atveju prisiima kaštus... Pvz. iš LT į ES
> [...]

neduodu bb nukirst, bet jei moki (jie pasiima is CC) tai ir grazina
atbuliniu budu i cc be jokiu ten vykruntasu. Man nuskaite nuo CC,
rezervacija prakabojo menesi, paskui nuskaiciavo, dar po dvieju menesiu
sugrazino i kortele tiek pat (na kursas nors ir EUR ciut pakito) su
prierasu GRAZINIMAS .......tas pats tekstas kur ir nuskaiciuojant su
istaigos pavadinimu.....