Tema: Re: Viesbucio rezervacijos atsaukimas
Autorius: Korke
Data: 2012-03-26 14:27:32
On 2012.03.26 13:30, ab wrote:

> nu jeigu taip, tai tada viskas ok... patikrinta praktiškai? :)

as nesupratau, kokia tarptautine transakcija jei jie siulosi nuskaityti
nuo tavo kreditkes ta depozita? Kaip ir raso, max ka prarast galetum tai
tik del pasikeitusio kurso valiutu. (o jei ne EUR moki, tai ziurek ir
laimet gal).
Svarbiausia, kad cancelinimas butu realizuotas teisingai. Ta prasme, per
ta pati online bookinimo sistema ar kaip cia issireikst. O ne tai, kad
jei nori cancelint,skambink kokiam pedro i ta hoteli ir.... Ziurek koks
pedro pamirst ta padaryt, ar padarys veliau nei nurodyta data, kada be
pasekmiu gali tai atlikti ir paskui irodinek, kad tu atsaukei uzsakyma
pries savaite nei tai padaryta. Bet cia tik siaip IMHO lyriniai nukrypimai.

Beje, autorius su savo situo parasymu man primine mano rezervavimus ir
atsaukimus - akurat, apsiziurejus vieni is atsauktu negrazino depozito,
tai pridaviau booking.com'ui, nes per juos viskas daryta buvo ir jie nuo
kortos nuskaitinejo. Del to ir vengiu, kai praso viesbutis daryti wired
transfera, nes paskui prisisaukt pinigus atgal gali but bedu :)