Tema: Re: Viesbucio rezervacijos atsaukimas
Autorius: ab
Data: 2012-03-26 15:30:43
Korke wrote on 2012.03.26 14:27:

> as nesupratau, kokia tarptautine transakcija jei jie siulosi nuskaityti
> nuo tavo kreditkes ta depozita?

nu kaip aš įsivaizduoju:
1. Nuo mano kortelės nuskaito (nu sakykim rezervuoja, bet kažkada vis
tiek nuskaito (skambinau į bankus, tai rezervacija būna max 14 dienų).
2. praeina mėnuo ir aš nusprendžiu atšaukti rezervaciją.
3. viešbutis sutinka man viską grąžinti.

Šitoj vietoj man banko vadybininkai nieko pasakyti negalėjo ar yra koks
atidirbtas mechanizmas, kad anuliuotų prieš mėnesį padarytą atsiskaitymą
kortele... Jų nuomone, viešbutis turėtų grąžinti man tą sumą darydamas
pavedimą. Kas tokiu atveju prisiima kaštus... Pvz. iš LT į ES
priklausomai nuo bankų pavedimas 30-50 Lt... O iš ten į LT vienas dievas
težino... Aišku, tokios sumos gal ir nėra didelės, bet įdomus pats faktas.

Visi šie klausimai gal ir nekiltų, tačiau turėjau karčią patirtį su
vienu lenkų eshop'u. Tiesa, apmokėjau ne kortele, o pavedimu...
Nesulaukiau prekių 2 mėn. Paprašiau grąžinimo... Tai jie (vietoj to, kad
padarytų pavedimą), kažkokiu būdu sugebėjo anuliuoti mano pavedimą (kaip
nepasiekusį gavėjo), ko pasekoje iš lenkų man grįžo 200 lt mažiau...
Tipo korespondenciniai bankai nusiskaičiavo.