Tema: Re: pasisaugokit
Autorius: pjezo
Data: 2011-08-14 12:48:55
:) butent.
tada jau kvepia ne tik sukciavimu, bet ir:
-mokesciu slepimu.
-neteiseta komercine veika (norint verstis kelioniu organizavimo veikla kiek pamenu TIKRAI butinas tureti tam leidima ar kazka pan - detaliau galetu paaiskinti Turizmo departamente)...

So, is to seka tiek "seksas" su VMI , tiek ir pazintis su Baudziamuoju kodeksu...