Tema: Re: pasisaugokit
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-09 12:03:15
zinai, nekeliavau su ja ir napzystu jos, bet perskaiciau nuo pradzios iki galo ir kazkur taip girdeta ir matyta. Vaizdiniai taip ir kyla, panasiai kai kas paskotu kaip gazirofke is automato gere po 3 kapeikas, atrodo viska staip girdeta ir matyta :) Turejom mes cia toki kaip ir kaimyna - toki pati melagi. Sakyciau pataloginis melagis, man regis jis sventai tikedavo net tuo ka meluodavo. Meluodavo visems. Idomiausia tai, kad jo zmonele panasu buvo tokia pati, nes nors ir nedaug su ja bendrauti teko, bet vizijos pas ja buvo nekuklesnes nei pas vyra.

T:)