Tema: Re: pasisaugokit
Autorius: Korke
Data: 2011-08-09 16:04:47
> Imkim realesni pavyzdi. Tau reikia iskasti griovi.
 > Suderate realia samata, pasirasote sutarti.
  ir
 >Papraso nedidelio avanso (palyginus su samata)

nu nepyk nesiderina jau sitie du man, todel jei ten pas mane ne
prakiurusiu kanalizacijos vamzdzio uzpilancio rusi atkasimo darbai - tai
tikrai palauksiu, arba avansa gautu iskase.

>(traktorius jau stovi uz tvoros su darbininkais) medziagoms, kurui ir pan.
easy, be jokiu skrupulu, jei padetis ne ta kaip auksciau parasiau, tai
sorry vyrai, apsisukat ir su tom medziagom ir ekskavatoriumi judat is
kur ateje.

Bet mes cia jau nukrypstam, sutinku, issidurt galima momentiskai, bet
nuo vasario atiduotais pinigais bilietams, ju nepamatyti iki rugpjucio
ir per ta laika dar leistis taip maustomam tai sorry...