Tema: Re: pasisaugokit
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-09 16:19:50
Nu tiknereikai paskoti, kad niekad nesi mokejas avansu. Beje, avansas gali buti numatytas ir pasirasytoje sutartyje. Ir darbininkia jua pradeje pirmus metrus kasti griovio. O cia va vakar kaip tycia is traktoriaus nuleido dyzelina, gal gali dabar sumoketi avansa 1000 lt nupriksiu kuro, kad galetu toliau kasti ir vamzdi. Patikek, jie moka suda malti. :)

O del keliones - panasiai gi isduriama ir su firmomis kelionu organizatoremis - kad ji bankrotine ir tau viesbucio ji neketino net uzsakineti tu greiciausiai suzinosi geriausiu atveju is spaudos, blogiausiu atveju keliones metu :) Ir greiciausiai net licinzijavimas ir prieziura cia nusupetu susigaudyti.

O cia primesk - pastoviai suportas, to reikia tas taip ir anaip, suorganizuotos kelios paruosiamos isvykos. Itarimu, kaip raso, turejo, bet jei sekmingai juos uzliuliuoja, tai nuramina zmogeli ir jis ramiai laukia reikiamos datos. O sunerimta jau pries pat kelione, bent jau ne oro uoste :)

T:)