Tema: Re: Palapine Colemann Avior X2
Autorius: keksas
Data: 2009-03-24 00:10:54

> Ir rimčiausias minusas - nepanešamas svoris.

Na tada asiliukus arba porterius reikia samdyt :) Nesem dvigubai sunkesne
Campus Sherpa3 i Elbrusa, pakeliui neismetem.

> Aš pats niekaip neišsirenku iš dviejų variantų.
> http://bigwall.ru/index.php?page=market&id=3176&mode=detail&elem_id=100
> http://www.vaude.ru/catalog/37/419/
>
> gal bus kokių minčių apie šių modelių pliusus ir minusus?
> Mano tokie nuogastavimai, kad SKYLEDGE palengvinta tento laidumo saskaita
> ir prie gero lietaus gali leisti vandenį.

Pasiskaityk atsiliepimus. As delto nepergyvenciau, nebent specialiai per
lietu gyventi ruosiesi :)

> Mark II Light jau trivietė ir jos ilgis 4 metrai. Kalnuose gali būti sunku
> rasti tiek vietos :) Dar man neaišku ar lankai išorėje pliusas ar
> konstrukcijos minusas?

Kalanai kalnams nelygu. Jei galvoji statyti aukstai sturminese aikstelese,
kur didelis vejas - tada gali kilti problemu, bet jos issprendziamos.
Blogu oru, ekstremaliom salygom lankai isoreje manau pliusas statant.