Tema: Re: Palapine Colemann Avior X2
Autorius: keksas
Data: 2009-03-23 13:01:12
> griztant dar prie palapiniu temos.
> ziurejau Vaude Hogan, susidaro ispudis, kad jos kaina nuo 700lt ir daugiau
> ?

Lietuvoje neadekvacios Vaude kainos, kaip ir pas vokiecius.
Vaude produkcijos pigiau galima rasti pas rusus arba US (bande isiverzt i
rinka, bet nesekmingai, amerikonai nevertina ju produkcijos).
Buvau Hogan rades 125GBP su nemokamu atsiuntimu worldwide, tiesa footprinto
neturejo.

> Siaip kokia nuomone apie Pinguin Mercury ?
> Is zemesnio kainu lygio butu Loap Sund 2, kaip ji?

Tai galima jas gyvai paciupinet :) Pinguinas buvo Fanu kalnuose, atlaike.
LT, europinem salygom uzteks.