Tema: Re: Palapine Colemann Avior X2
Autorius: offline
Data: 2009-03-23 22:58:49
va katik irgi baigiau rinktis palapinę, tai ir aš pasisakysiu ta tema :)
Kiekvienas turi nuspręsti kas svarbiau ar atsparumas vandeniui ar
vėjo/sniego sijonai ar masė?
apsisprendus sakyčiau viskas darosi kur kas paprasčiau.
kekso pasiūlyta CAMP sakyčiua tyrėtų būti tiesiog puiki aukščiua kalnuose.
žemiau, lietingose vietovesė 2500 mm atsparumas viršaus nuteikia nelabai
drąsiai.
lengvesni vairiantai neturi nei sijonų, nei atsparumo lietui nei atsparumo
vėjui... labaiua tinkami žemesnėm vietovėm, kur yra galimybė, tikimybė
surasti ir kitą prieglobstį. nors či alabai diskutuotinas vertinimas :)
Dėl ilgio, tai žmonės eina į trekinginius žygius ir su keturveitėm
palapinėm, kur jos užima jau tikria daug vietos. aišku problemų daugiau nei
su dviviete, bet iš principo dėl to labai nesukčiua galvos.. gali gi
priangėį sutrumpint kurį nors wsant bėdai :)
Išorinia lankai? dar neturiu tvritos nuomonės. man patogesni vidiniai, nes
geriau įsitimepia vidinė palapinė, statosi patogiau (jeigu aišku pri elankų
vidinė palapinė kabinasi kabliukais, tai man asmeniškai gal netgi ir
greičiau :) nes ten su tais lankų kaišiojimais, per rankoves, tai.. toks
nedėkingas reikalas.. nors gal galima įprasti :)
šnekant apie vilniuje galimas rasti palapines, tai jau minėtas CAMP XP iš
Motis magijos, Husky Falcon iš Robinzonados jeigu einama truputi aukščiau.
Įdomus variantas Coleman PXAD X2 iš Laivės turo (kainuoja 688 lt atrodo).
Sporte ir madoj kažkaiop nieko man pasirodžiusio verto dėmesio neradau.
Bendri pastebėjimi:
Daug besikryžiuojančių lankų yra pliusas, bet tia prideda svorio.
Pusiau geodezinė konstrukcija yra pliusas, bet tia prideda sovrio.
Didesnis atsparumas drėgmei yra pliusas, bet tai prideda svorio.
Vėjo/sniego sijonai yra pliusas,, bet tai prideda svorio.
Du prienagiai yra pliusas, bet tai prideda svorio.
Duraliumininiai lankai yr ane pliusas, o būtinybė :)

Beje perkant pardėse reik prašyt nuolaidos :) būtiani :) tiek Montis magia
tiek Robizonada tikrai jas duoda :)