Tema: Re: Palapine Colemann Avior X2
Autorius: manding
Data: 2009-03-23 21:49:06
> Na jei gali 800Lt skirti, tada pamastyk apie sia -
> http://montismagia.lt/parduotuve/?prid=437
> Bene rimciausias tentas, kuri galima rasti Lietuvoje. Pats turiu tokia :)

Ir rimčiausias minusas - nepanešamas svoris.

Aš pats niekaip neišsirenku iš dviejų variantų.
http://bigwall.ru/index.php?page=market&id=3176&mode=detail&elem_id=100
http://www.vaude.ru/catalog/37/419/

gal bus kokių minčių apie šių modelių pliusus ir minusus?
Mano tokie nuogastavimai, kad SKYLEDGE palengvinta tento laidumo saskaita ir prie gero lietaus gali leisti vandenį.
Mark II Light jau trivietė ir jos ilgis 4 metrai. Kalnuose gali būti sunku rasti tiek vietos :) Dar man neaišku ar lankai išorėje pliusas ar konstrukcijos minusas?