Tema: Re: Palapine Colemann Avior X2
Autorius: Plootas
Data: 2009-03-23 19:17:07
Siandien buvau uzsukes i Robinzonada. Kai kas minejo pasiziureti Husky
Falcon. Deja 849Lt jau virs biudzeto, taciau radau Husky Burton
(http://www.ozon.ru/context/detail/id/3434766/)
Kaina 549Lt.
Kas gerai kad ir du iejimai ir miegojimui 220cm. Siek tiek gal prasciau su
mm/cc parametrais, ir auksciu (115cm) lyginant su Falcon, taciau galeciau,
manau, su abiem trukumais gyventi.

Gal teko su Burton'u susidurti ?