Tema: Re: marsrutu po Norvegija
Autorius: donald
Data: 2011-03-23 15:13:34
Norvegijoj gali statyti palapine praktiskai kur nori. Aisku, jei pas zmogu
kieme, tai reikia atsiklausti ar jis nepriestarauja:)

100 Lt cia jau ekstremali kaina, dazniausiai gerokai pigiau. Man tiek nei
karto uz palapine neteko moketi... Realiai 50 - 80 Lt. Kaip 4 zmonems, tai
nedaug.
Dar kempinguose buna virtuveles, kur gali gamintis valgyti, jei neturi savo
virykles. Karstas vanduo duse kai kur mokamas, kai kur ne.
Kempinge gali naudotis ju staliukais ir kitais patogumais. Pvz vienam
kempinge nakvojom po didziuliais tresniu medziais, tai jie net dave
kopecias, kad galetume prisiskinti :)