Tema: Re: marsrutu po Norvegija
Autorius: _fla
Data: 2011-03-21 16:52:31
vaziavom savo auto, tris kartus, aplankyta:
trollkirche,
trollstigen,
kjerag bolten
preikestolen
atlantic road
nordkapp
lafoten
trolltunga
bergen
odda
latefosen
jotunheimen
jostendal
ir dar begale visko...

klausk, kuom galesiu papasakosiu, nakvojom palapinej, masinoj, namukuose,
didziausios islaidos keltam ir kurui, salis nerali, vieno karto tikrai
neuztenka, kadanors galvojam ir ketvirta karta nuvaziuot... :)

F.

ps. va cia labai nedaug...
http://www.flickr.com/photos/flavijus/sets/72157609253675756/