Tema: Re: marsrutu po Norvegija
Autorius: Laboras
Data: 2011-03-22 16:56:19
> turbut jau visi lietuviai pabuvojo ten, kaip beje, ir Turkijoje..Taciau man
> tai bus anauja salis, taigi but smagu isgirsti patarimu, lankytinu vietu,
> marsrutu ir pan. Gal yra kokiu link'u kur pasiskaitinet?
> Rekomedacijso del kemperiu nuomos irgi but labai naudingos

Norvegija labai ok. O del kemperio, tai po Lietuva brausinti su kemperiu ok, o ten jei noresi ispudingom vietom vaziuoti, tai su tuo kemperiu uzsi.... teks palikinet kalnu apacioj, grizinet, apvazinet.. Ten normalus kalnai, serpantinai, ne satrijos ar juozapines.
Arba planuotis marsruta taip, kad nakvynei aikstelej palieki kemperi, o paskui pora dienu vazineji aplink be jo. Bet kad daug ten per diena neprilakstysi, ir grazu, ir greiciai ne tie.