Tema: Re: marsrutu po Norvegija
Autorius: Virus
Data: 2011-03-23 10:00:56
2011.03.22 18:15, Gipsas rašė:
> na, daug tiesos ka jus sakote...man irgi kemperis atrodo ne pats
> patraukliausias automobilis..taciau keliauti zadame 4, t.y. su vaikais,
> tai lyg it tokia mintis, kad jiems ten bus smagiau neprades zirzti, kad
> atsibodo vaziuot..Dar vaziuotu atskiru kemperiu ir draugai su vaikais,
> tai manom, vaikams tikrai butu linksmesne kelione..bet gal as klystu?

Gal biski klysti. Visu pirma, kemperyje patogu sedet tik
vairuotojui ir keleiviui - kitos sedimos vietos yra labai
nepatogios, atlosas yra 90 laipsniu kampu i sedyne, sedint
pamiegot be sansu, lovoje vaziuojant nemiegosi - supa,
krato, plius neleisi vaikui neprisegtam lovoj gulet, is
kur jis net stipresnio stabdymo metu iskris, nekalbu apie
avarijas. Dar vienas dalykas, kad matomumas ir kemperio
nedziugina. Jei su alkova, tai kalnuose ji dengs labai
gau vaizdo, o keleiviams is vis matosi labai mazai, nes
langas dazniausiai buna tik is vienos puses, ties stalu,
i prieki matomumo skaityk is vis nulis.
Realiai su kemperiu gaunasi leta ir brangi kelione. Bandziau
2 kartus, antras buvo geresnis uz pirma, bet vistiek baigiu
apsistot ties mintim, kad nx tie kemperiai, lengvoji/minivenas
sioje vietoje yra greiciau, patogiau ir pigiau. Vienintelis
pliusas, kad nereik is anksto del nakvyniu sukt galvos ir
jei su vaikais, tai virtuve + tulikas visad vietoj :)
Beje, Norvegijoj didelis saldytuvas kemperyje turbut butu
didziausias jo privalumas :)
--
Virus