Tema: Re: marsrutu po Norvegija
Autorius: Gipsas
Data: 2011-03-22 18:15:36
na, daug tiesos ka jus sakote...man irgi kemperis atrodo ne pats
patraukliausias automobilis..taciau keliauti zadame  4, t.y. su vaikais, tai
lyg it tokia mintis, kad jiems ten bus smagiau neprades zirzti, kad atsibodo
vaziuot..Dar vaziuotu atskiru kemperiu ir draugai su vaikais, tai manom,
vaikams tikrai butu linksmesne kelione..bet gal as klystu?