Tema: Re: per kur perkante bilietus i JAV
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-02-02 10:01:43
eSSas wrote:

> Kaip pasakytu klasikas, tuoj batu raistelius issilyginu ir puolu stebint.

Na supratom.

> Kai pigi agentura bando isdurt pigiu skrydziu kompanija, isdurtas lieka
> klientas.

Pastebiu ir kitokį vaizdą, pigi agentūra užsimeta tarkim 100 Lt ant
Ryanair bilietų ir sėkmingai juos stumdo. Tai nežinau kaip vadinti, pigi
ar brangi, pagal servisą tai gal ir pigiausia, bet pagal kainą tai
brangiausia gaunasi. Na sorius, kam jums tos agentūros, neturit kur
pinigų dėti? Norit papildomų problemų, kai reiks bent ką nors pakeisti
ar net pažiūrėti savo skrydžio info? Aš aišku užjaučiu visus tuos
veikėjus, kurie iš tų bilietų komisinių sėkmingai gyvena, jog skaudžiai
minu jiems ant nuospaudos. Bet tie gūdūs laikai, kai nebuvo interneto ir
kreditinės kortelės buvo egzotika, senai praėjo. Kuo mažiau tarpininkų -
oro pardavėjų, tuo mažiau problemų galiausiai.

> Tuo tarpu i JAV skraido ne tik Delta/KLM - yra ir brangesniu.
> Stai ju bilietu kainos agenturose ir kompanijos tinklapiuose gali
> skirtis zenkliai. Kodel ir kaip - nezinau.

Yra ir pigesnių. Daug yra visokių yra. Aš irgi nežinau kas kodėl kada
skyrėsi, per daug nekonkretu. Tikriausia fare skirtingi buvo, bilietai
išpirkti gal. Bet kiek aš ieškodavau bilietų, dar niekad nebuvo, kad
agentūra pasiūlytų kažką pigiau, visada tik brangiau. Girdėjau kažkokias
legendas apie stebuklingus agentus, kurie gali rankom sudėlioti maršrutą
apie pusę pasaulio, ko visokie internetiniai Amadeus variantai atseit
dorai nesugeba, bet gamtoj gyvų tokių nesutikau. Matyt jau išnyko kartu
su popieriniais bilietais.

> Imone bendrauja su konkrecia agentura. Panasu, kad ne tik patogu, bet ir
> apsimoka

Gal kaip įmonei ir apsimoka, gal turi kažkokias specialias sąlygas, gal
kažkiek ir concierge paslaugas teikia. Iš gatvės atėjęs privatus
klientas to negaus, o papildomų paslaugų daugeliui visai nereikia.