Tema: Re: per kur perkante bilietus i JAV
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-02-02 00:45:11
eSSas wrote:

> Sito atsakymo irgi galejo nebut. Ne tik del to, kad banalu - dar ir
> klaidina

Na tai parašykit ką nors tokio informatyvaus, jei aišku sugebat.
Nustebinkit. Man irgi idomu, gal aš kažko nežinau.

Aną sykį skridau, tai irgi Vilniuj buvo vienas toks per super-duper
agentą bilietus gavęs. Į lėktuvą neįleidžia, sako skambinkis savo
agentui, bilietus reservavo, bet kažko ten nepatvirtino. Na skambinasi
žmogus kažkur į Šiaurės Ameriką, bando per kelias minutes išpręsti
reikalą, nežinau ten pas juos naktis tuo metu buvo ar ne, bet nedarbo
laikas. Tikiuosi surado tą agentą, gaila žmogaus buvo, bet ką aš jam
padėsiu, man jau laikas buvo skristi.