Tema: Re: per kur perkante bilietus i JAV
Autorius: alm
Data: 2011-02-02 09:34:41
2011.02.02 00:39, Ričardas Čepas rašė:
> Tai be abejo, agentūros ne viską randa. Bet kad agentas rastų ką nors
> geriau, tai tokio dar nesutikau. Paprastai paklausia kuriai dienai nori
> kur skristi, pažiūri kas yra, ir pasako, ir visa nauda. Iš principo
> aišku įmanoma, jis ten gali būti sau užsirezervavęs akcijinių bilietų
> tarkim. Na bet į JAV.. mano kuklia nuomone, tai tas pats kaip ieškoti
> juodos katės tamsiam kambary.

Nes ne toli gražu ne visada ką nors geriau galima rasti, o ir dėl vieno
kliento nėra prasmės stengtis ieškoti.
Mano nuomone iš principo kitaip būna - va randa agentas ką nors žymiai
geriau sudėtingesniu būdu ieškant ir tada jo agentūra (kad ir ta
estravel) paskelbia akciją kokios kitur nėra - ir padaro pakankamai
pardavimų, kad tos juodos katės paieška atsipirktų.