Tema: Re: per kur perkante bilietus i JAV
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2011-02-02 00:39:32
alm wrote:

> Neteisingai. Kainodara daug sudėtingesnė - ir būna kartais aviakompanijų
> puslapiuose ir gerokai brangiau nei agentūrose (nors taip, dažniausiai
> atvirkščiai). Taip pat skirtingos agentūros (ypač internetinės sistemos)
> dažnai ne viską randa ir pasiūlo (arba net kartais tuos pačius bilietus
> randa, kartais ne, kartais matos, kad naudoja kešavimą, kuris veikia
> nekorektiškai).
> O geriausi variantai gaunami aptikus kainodaros klaidas, kas dažniausiai
> įmanoma tik rankomis patyrusiems agentams dirbant tiesiai su rezervavimo
> sistemomis.

Tai be abejo, agentūros ne viską randa. Bet kad agentas rastų ką nors
geriau, tai tokio dar nesutikau. Paprastai paklausia kuriai dienai nori
kur skristi, pažiūri kas yra, ir pasako, ir visa nauda. Iš principo
aišku įmanoma, jis ten gali būti sau užsirezervavęs akcijinių bilietų
tarkim. Na bet į JAV.. mano kuklia nuomone, tai tas pats kaip ieškoti
juodos katės tamsiam kambary.