Tema: Re: per kur perkante bilietus i JAV
Autorius: eSSas
Data: 2011-02-02 09:13:36
Ričardas Čepas wrote:

> Na tai parašykit ką nors tokio informatyvaus, jei aišku sugebat.
> Nustebinkit. Man irgi idomu, gal aš kažko nežinau.

Kaip pasakytu klasikas, tuoj batu raistelius issilyginu ir puolu stebint.

> Aną sykį skridau, tai irgi Vilniuj buvo vienas toks per super-duper
> agentą bilietus gavęs. Į lėktuvą neįleidžia, sako skambinkis savo
> agentui, bilietus reservavo, bet kažko ten nepatvirtino. Na skambinasi
> žmogus kažkur į Šiaurės Ameriką, bando per kelias minutes išpręsti
> reikalą, nežinau ten pas juos naktis tuo metu buvo ar ne, bet nedarbo
> laikas. Tikiuosi surado tą agentą, gaila žmogaus buvo, bet ką aš jam
> padėsiu, man jau laikas buvo skristi.

Kai pigi agentura bando isdurt pigiu skrydziu kompanija, isdurtas lieka
klientas. Tuo tarpu i JAV skraido ne tik Delta/KLM - yra ir brangesniu.
Stai ju bilietu kainos agenturose ir kompanijos tinklapiuose gali skirtis
zenkliai. Kodel ir kaip - nezinau.

Imone bendrauja su konkrecia agentura. Panasu, kad ne tik patogu, bet ir
apsimoka

S.