Tema: Re: Kelione i Bulgarija 2 dalis
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-09-26 21:24:33
"G.K." <aciu@nereika.man> wrote in message
news:i7ikib$sn8$1@trimpas.omnitel.net...
> Noriu atkreipti demesi jog visi mano vertinimai (kaip beje ir visu kitu)
> yra perdem subjektyvus. Man patinka keliauti su masina ir stebeti
> gyvenima, gamta, aplinka. Nelabai mane zavi dideli miestai ir
> architekturos kuriniai (yra  isimciu).
> Rumunija isvaizdavau kaip laukini cigonu krasta kur tik ir taikosi apgauti
> ar apiplesti. O policija tyko keliuose noredama nureketuoti. As to
> nesutikau.

    As taip pat to nesutikau. Policija galetu ir intensyviau dirbti, nes
dabar ten ne kelio zenklai, o dekoracijos....

Zmones malonus ir mielai bendraujantys.
    Tikrai taip.  Jei tik kas, is karto sulauksi pagalbos.   Taciau vis tik
reikia buti atidziam. Sigishuaroje bande kazka is musu nukniaukti grupe
cigonu vaikigaliu (8-10  metu, pradejo itartinai sekti ir trintis aplink.
Kai tai pamateme, greit ju atsikrateme). Aiksteleje prie Bran pilies bande
apskaiciuoti 3 lejomis uz parkavima. Kadangi tai pastebejome, greit buvo
issiaiskinta...

Bet jau as tik tokius
> sutikau.
> Policija nei karto nestabde ir netgi susidare ispudis jog jie apskritai i
> uzsieniecius nekreipia demesio.
> Neturejau jokiu problemu su nakvynes radimu. Vienintelis kas kiek erzino,
> tai blogo kelio atkarpos. Bet ir jos man pasitaike praktiskai vien del to
> jog as pasirinkau toki marsruta.
> Turistu beje yra mazai.

    Turistu yra, bet didzioji ju dalis rumunai... Problema - daugelyje
objektu info tik rumuniskai, normaliu kalnu taku zemelapiu nera net
rumunisku (trasos nesuzimetos pagal sunkuma, nepazymeta, kad trasoje bus
grandines ar  istempti trosai, kuriais norint pasinaudoti, reikalinga spec
iranga)

Audrius K.

 Tiesa PELES pilyje ju buvo gausybe. As pernai

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5481 (20100926) __________

http://www.eset.com