Tema: Re: Kelione i Bulgarija 2 dalis
Autorius: G.K.
Data: 2010-09-24 19:44:59
Noriu atkreipti demesi jog visi mano vertinimai (kaip beje ir visu kitu) yra
perdem subjektyvus. Man patinka keliauti su masina ir stebeti gyvenima,
gamta, aplinka. Nelabai mane zavi dideli miestai ir architekturos kuriniai
(yra  isimciu).
Rumunija isvaizdavau kaip laukini cigonu krasta kur tik ir taikosi apgauti
ar apiplesti. O policija tyko keliuose noredama nureketuoti. As to
nesutikau. Zmones malonus ir mielai bendraujantys. Bet jau as tik tokius
sutikau.
Policija nei karto nestabde ir netgi susidare ispudis jog jie apskritai i
uzsieniecius nekreipia demesio.
Neturejau jokiu problemu su nakvynes radimu. Vienintelis kas kiek erzino,
tai blogo kelio atkarpos. Bet ir jos man pasitaike praktiskai vien del to
jog as pasirinkau toki marsruta.
Turistu beje yra mazai. Tiesa PELES pilyje ju buvo gausybe. As pernai
Norvegijoje taip pat uztaikydavau tokiu atkarpu kur nesutikdavau nei vienos
masinos ne su norvegiskais numeriais. Nors Norvegijoje turistu yra gausybe.

"ALORA"  wrote