Tema: Re: Kelione i Bulgarija 2 dalis
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-09-26 21:15:38
"G.K." <man@ten.lt> wrote in message
news:i7hodu$far$1@trimpas.omnitel.net...
> Man asmeniskai Rumunija patiko. Skirtingai nuo Bulgarijos. Nors antra
> karta gal ir negreit noresiu aplankyt. Labiausiai patiko Rumunu karo
> kelias ir Peles pilis. Peles pilis yra tikras sedevras.

    Mano nuomone (apie Rumunija) tokia pati... (grizau pries pora savaiciu,
rumunijoje praleidau 9 dienas). Karta pamatyti verta, bet daugiau ten
nesinori. Nors ziureti tikrai yra ka....
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5481 (20100926) __________

http://www.eset.com