Tema: Re: Kreta
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-02-19 23:22:46
a... antra karta gal i ta pati viesbuti nevaziuociau... bet jei jums pirmas
kartas - al ir tiks :)
kaip minejau, sezonas tame viesbutyje prasideda nuo geguzes menesio... tai
administracija pirmom dienom viska tik dar ruose...
nu ok, pabandysiu prisiminti viska kas uzkliuvo:
1) vandeni i baseinus pradejo leisti ta diena kai atvaziavome (vienas
baseinas dar buvo tuscias). t.y. vanduo baseine susilo tik paskutinem
dienom...
2) buvo kazkokios problemos su karsto vandens tiekimu. santechnikai dirbo
tris dienas, tai silto vandens duse uztekdavo ne visiems ir budavo neaisku
kada...
3) nors paketas buvo "all inclusive", vandens valgykloje gerti nebuvo
imanoma (tik veliau susiorientavau kad galima nusipirkti keleta buteliu
prekybcentryje ir atsinesti i valgykla). nezinau ar ta vandens smarve del
per ziema nenaudoto vandentiekio ar kavos/sulciu aparatu ar dar del ko. gal
cia visur toks vanduo is krano (o toki jie naudoja savo gerimu aparatuose)
4) jei kur nors perskaitei kad ten gausi sulciu - apsirikai. net jei ant
aparato parasyta "orange juice" - ipila limonado koncentrato ir smirdancio
vandens is krano... tas pats ir su kava...
5) maistas man pasirode visai OK
6) galima is vakaro paprasyt kad kitos dienos pietus ryte duotu issinesimui.
gausit agurku, pomidoru, kiausiniu, obuoliu, duonos, surio, desros :) jei
finansai riboti - gal ir patogu, bet paskui bus gaila ismest ta maista, jei
nusprestumete normaliai papietauti kokio miestelio uzeigoje (ka labai
rekomenduoju)
7) nuo viesbucio iki juros - gal koks 50 metru (pereit per gatve ir jau uz
sekancio namo pliazas). tik tas keliukas visas uzverstas siukslemis.... ir
pliazas toks akmenuotas. zodziu prie "viesbucio juros" buvome 2 kartus po 5
minutes - pirma diena ir paskutini ryta pries isvykstant. bet kuriuo atveju
vietoje likti nerekomenduoju
8) netoli nuo viesbucio (keli simtai metru) yra keletas prekybcentriu -
patogu jei ko prisireikia
9) autonuomos punktai irgi salia. tik atvykus ta pati vakara nuejau i galaxy
nuomos punkta (http://www.galaxie.gr) kitoje gatves puseje ir paemiau Suzuki
Jimny dzipuka (berods apie 240 euru savaitei - ten pardavejas pasiulys
akcijas ir pan  - preliminariai gali paziuret puslapyje). pilnas draudimas
(iskaitant dugna ir t.t.) - zodziu jokiu rupesciu. ir grazinti patogu -
paskutini ryta isvykdamas raktelius ir auto palikau viesbutyje.
10) mes kambari gavom su langu i gatves puse, tai siek tiek girdejosi
automobiliai. bet i kita puse nezinau ar butu buve daug geriau - nes ten uz
keliu simtu metru - autostrada... siaip man labai netrukde.
11) dabar ziuredamas nuotraukas prisiminiau - is 2 televizoriu nei vienas
normaliai neveike. t.y. vienas isviso neisijunge, kitas rode istemptus
veidus ir tik 2 kanalus. nu bet ne TV ziuret juk vaziuojat :)
12) gide perspejo del 3 pavoju: juros eziu, pavojingu keliu ir saules
nudegimu. del eziu nieko nezinau, del keliu nesutinku, o va del saules ji
buvo teisi :) lyg ir saugojausi, bet pro pravira dzipo stoga saule vis tiek
nudegino. geguze ji buna labai "astri", ypac atvykus is LT...

nu lyg ir daugmaz tiek. musu atveju - vaziavom 4-iese (su zmona ir 2
vaikais), tai gal poreikiai kitokie nei jusu. taciau bet kuriuo atveju -
rekomenduoju viesbutyje neuzsibuti - vazinekit po sala - ten yra daug idomiu
vietu :), aj tiesa, rekomenduoju isigyti normalu detalu kretos zemelapi, nes
kur duoda prie automobilio - per daug apibendrintas. nu ir mes dar turejom
pasieme GPSa (Igo programa su detaliu kretos zemelapiu).

ta proga atrinkau ir ikeliau keleta nuotrauku is keliones:
http://picasaweb.google.com/vaidisok/20080501_KRETA_public

jei bus dar kokiu klausimu - duok zinot.
--
Vaidis OK
699-47828