Tema: Re: Kreta
Autorius: nox
Data: 2009-02-15 00:42:46
Su Santoriniu siulau daryti taip:  perki bilieta su katamaranu tik i
viena puse ir atplauki i sala per pora valandu ryte. Atgalini bilieta
pirk su paprastu keltu, kuris plaukia is Atenu i Kreta ir sustoja
Santorinio saloje 3 valanda ryto, o ~7 valanda ryto busi Kretoje. Ka is
to gausi? Turesi galimybe NESKUBANT apvaziuoti visa Santorini ir netgi
papludimiam isbandyti laiko liks. O dar graziau yra palydeti
besileidziancia saule i vulkana ;) jau nekalbesiu apie tai kaip
fantastiskai Thira ar Oia atrodo nakti (asmeniskai man net graziau negu
diena) ir visas jos gyvenimas tada tik prasideda.. Plius gaunasi
dvigubai pigiau nes 2zmonem kaina nesiekia ~100eur, tuo tarpu kai
standartine kelione su katamaranu 1zmogui zmogui virs 100-110eur
gaunasi. Nebent gazdina kad reikes palaukti kelto iki 3h ryto, taciau
visai smagiai pora h galima PUB`e pasisedeti. Kelte yra gultai ir 4
valandas iki kretos gali ramiai pamiegoti, o tada tiesiai i kita kelione ;)

99% turistu perka bilietus 6h kelionei su katamaranu i santorini ir
grizta dar saulei nenusileidus per skubejima beveik nieko nepamate ir
net nepagalvoje kad yra ir kitu variantu ;)