Tema: Re: Kreta
Autorius: all set
Data: 2009-02-12 22:01:46
Buvau Malia. Ten sako geresni smeliniai papludimiai. Siaip is principo ten
daugiau jaunimeliui miestas: daug surmulio naktinis gyvenimas. O vazineti po
sala galima is bet kur.
Isinuomoji masynyte ir leki. Nuomos punkte duos zemelapi ir pasakys, ka
verta aplankyti.

Pvz, Vai papludimys (nieko ispudingo, apdziuve palmes), dzeuso urvas (nieko
ypatingo). Butinai padaryk zygi per samarijos tarpekli :) Na dar Santorini
nulekti, jeigu nebuvai :)