Tema: Re: Kreta
Autorius: Toxis
Data: 2009-02-13 19:24:39
je, tik nepadarykit tokios klaidos kaip mes - nenuspreskit, kad iki prevelio
galima nuvazhiuot ir su motopyrka... tikraja to zhodzhio prasme galvojau,
kad chia ir mirsiu... shoninis vejas verchia nuo motopyrkos i praraja,
bandant sukt - nesigauna, del to paties vejo... na, bet gryzhus i vieshbuti
ir geriant raki shvest gyvenima buvo labai gera:)

O shiaip, ash rekomenduochiau retimno puse (todel, kad joje buvau:)
elafonisi turetu gausiai patikt (mano zhmona iki shiol ta vieta kliedi,
matala.. pats retimnas man kazhkuo labai jaukus ir shaunus miestukas...
mmm.. noriu i kreta