Tema: Re: Kreta
Autorius: Milda Urbonaite
Data: 2009-02-15 22:39:47
Vat apie si varianta esu skaiciusi. Labai vilioja! Tikrai nesinori 6 val.
prabuti laive, o paskui apibegus lekti atgal ir galvoti, ar ka matei, ar tik
sapnavai. Zadam vykti pacioje geguzes pradzioje. Kiek domejomes, kadangi tai
bus sezono pradzia, reikia ziureti, kaip laivu grafikas, nes dar pilnu
pajegumu nedirbs.