Tema: Re: Disassemble the syringes.
Autorius: Algimantas
Data: 2009-05-26 16:03:55
Siaip svirkstai yra isardomi: isimi stumokli, nuimi adata ir lieka
pagrindinis korpusas
(jei kalbame apie medicininius). Tas pat galioja ir vienkartiniams ir
daugkartinio nau-
dojimo. Be pastaruju dar yra Zane svirkstas (nu labai jau didelis -
naudojamas pra-
plovimams). Pastarasis isardomas taip pat (tik adatos neturi).
vienkartinius ardo tam, kad ju dalys butu utilizuojamos atskirai (plastmase
ir meta -
lines adatos, kurios turi buti dar ir dezinfekuojamos). Daugkartiniai -
isplaunami ir
dezinfekuojami/sterilizuojami.

Algimantas