Tema: Re: pasijotų ir sijotų miltų
Autorius: GK
Data: 2011-04-24 06:12:08
Iš tos svetainės lietuviškai:

Ruginiai miltai ir rupiniai yra malimo būdu iš maistinių rugių paruoštas
produktas. Gaminami trijų tipų ruginiai miltai ir rupiniai, kurie
pakuojami į 45 kg arba 50 kg svorio polipropileninius maišus. AB ,,Kauno
grudai" gamina:

     *
       Ruginiai sijoti miltai
     *
       Ruginiai pasijoti rupiniai
     *
       Ruginiai šveistinai rupiniai

Dabar tą patį angliškai:

Rye flour and wholemeal are produced by milling nutritional rye. The
company produces three types of rye flour and wholemeal, and pack them
into polypropylene bags of 45 kg or 50 kg. AB “Kauno grudai” makes the
following types of flour:

     *
       Sifted rye flour
     *
       Coarse rye flour
     *
       Riddled rye flour

Atrodytų, kad „pasijoti“ reiškia 'a little bit sifted', nors aišku, taip
negaliu versti.

O kas dėl "riddled rye flour", Google paieška randa tik 7 atvejus – visi
iš Lietuvos ir Gudijos!  Čiort znaet ką tai reiškia, nieks taip nesako
angliškai, o LT varianto  ( Ruginiai šveistinai rupiniai) irgi nesuprantu.