Tema: Re: Hedge fund ir Primary Care Trust
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-12-13 22:21:18
Daivai: tolerancijos, kolega, prašyčiau...

Ingai: vertimas paprastai glaudžiai susijęs su taisyklinga lietuvių kalba, -
jei neaišku, kaip susitvarkyti koduotę, galime padėti.

"DaivaD."  wrote in message news:ie4nmk$5m5$1@trimpas.omnitel.net...

Aš jai jau esu rašiusi, kad koduotė nesutvarkyta. Atsakė "Ne". Nu tai ką
padarysi, jei žmogus neigia akivaizdų faktą, o paskui nesuka galvos, kad
pašnekovai priversti sakityti švepliones.