Tema: Re: tai cia Lietuva mire, ar talk'ai?
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2009-12-01 12:28:06
čia postintojų bėdos - newsreaderis žinutės headery nenurodo kokia koduotė.. va ir turim ką turim - kringelius...

daba teip, lietuvnykai Outlook Express naudotojai: greituoju būdu jamat derinkOE.exe iš čia: http://www.liks.lt/modules/tinycontent/index.php?id=25#oe

paleidžiat, viskas susitvarko ir pasauly įsivyrauja taika, ramybė ir harmonija.
ačiū kad esate!