Tema: Re: tai cia Lietuva mire, ar talk'ai?
Autorius: Jurga
Data: 2009-11-29 00:26:47
Nevaryk čia... aš mažumėlę iškrypus šitoj vietoj (man pvz. skanu ir geras
kriek'as, bet mėgstu ir normalius alus) :))))
Nu nėra ten tų vaisių gi tiesiogiai taip jau, tik poskonis toks gomuriui
malonus, kaip ten bebūtų šeši tugrikai už puslitrį alaus šampės bonkėj ir
rudam popieriuj gal kiek daugokoka.

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
nu nafik. alus turi but alus. o nevysokie vaisei ir zoliales ;)